• 8737
  • 335 مرتبه
  • 1401/11/30 08:13:34 ب.ظ

پیشرفت علم پزشکی

پیشرفت علم پزشکی

🔺 آیا علم پزشکی پیشرفت کرده ؟ شکی نیست که علم پزشکی پیشرفت کرده و روز بروز دستگاه های پیشرفته تری ساخته میشود .

💢 امروزه دستگاهی ساخته شده که با تابیدن نور روی بدن انسان تا داخل از پشت لباس بدن انسان دیده می شود زمانی که به شخص نگاه می کنید تمام اعضای داخل بدنش  حتی رگهای خون بوضوح دیده می شوند .

⭕️ ولی یک اشکال وجود دارد و آن این است که پیشرفت بیشتر در زمینه تشخیص بیماری بوده و در مقابل شاهد عقب رفتگی در زمینه درمان هستیم تا جائی که پزشکی امروزی در درمان یک سرما خوردگی یا آنفلوآنزا یا کرونا عاجز است، بلکه داروها کشنده برای این نوع بیماری ها تجویز می کند که باعث آسیب بسیار به مردم و جان دادن افراد زیادی می شود.

🔺 این ترس وجود دارد که هدف اصلی پزشکی تغییر کرده باشد و اهداف مادی در آن غلبه کرده باشد و مسیر در زمینه تشخیص و درمان در راستای کسب منافع کلان تغییر کرده باشد هر چند که این کار به ضرر مردم تمام شود.

⚠️ چیزی که اکنون شاهد هستیم افزایش بیماری ها و افزایش بیماران به شکل وحشتناک است تا حدی که بیشتر مردم جهان به کرونا مبتلا شدند و در بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون، چربی خون، سرطان، چربی کبد، و.... شاهد حرکت به سمت یک سونامی وحشتناک هستیم .  

📌 همچنین شاهد تبدیل دارو و درمان به کنترل کننده بیماری هستیم و از طرف دیگر شاهد تبدیل واکسن به واکسن کنترل کننده در راستای پیشگیری هستیم .

♨️ به نظر می رسد که این خطر جدی است و راه حل کوتاه مدت در افق دیده نمیشود، بلکه طمع و مصالح و منافع اقتضا میکند که این روند تشدید شود .

📍 عملاً شاهد هستیم که افراد با یک دارو شروع می کنند و در نهایت با یک گونی دارو جان خود را از دست می دهند .

💠 فرصتی که یک مسلمان و یک مؤمن می تواند داشته باشد استفاده از طب جدید در زمینه تشخیص است ولی در عوض به هیچ وجه از داروهای پر از عوارض شیمیائی استفاده نکنند .

❗️ بلکه این ایده وجود دارد که این داروها طوری طراحی شده که نیاز انسان به دارو روز به روز بیشتر شود، و در عمل هم شاهد تحقق این مسأله هستیم.

❇️ ولی مؤمن این فرصت را دارد که به جای استفاده از داروهای شیمیائی از داروهای اسلامی یعنی داروهای پیامبر و اهل بیت علیهم السلام که صد در صد ایمن، مؤثر و درمانگر هستند استفاده کند، داروهایی که صرفاً کنترل کننده نیست و بیماری را از ریشه به شکل معجزه آسایی درمان می کند. 

⚠️ البته طب اسلامی خالی از اشکال نیست و شکی نیست که افراد طمعکار زیاد هستند و شاهد هستیم که افراد بی سواد بخاطر طمع وارد این عرصه شدند و در حال ثروت اندوزی هستند!

🔰 سفارش می شود به هر کسی مراجعه نکنید و از هر دارویی استفاده نکنید، صرفاً به افرادی که در لیست نمایندگان معرفی شدند مراجعه کنید، آن هم با احراز عدم طمع و  اینکه زیاد دارو ننویسند .

❌ و از همه این ها بدتر آن هایی هستند که روزی از لیست حذف شدند، زیرا شک نکنید این ها داروهای تقلبی تجویز می کنند یا از مواد مضر بجای ارگانیک استفاده می کنند یا افرادی بی رحم و طمع کار هستند، خلاصه که حتماً لیست را بررسی کنید و تحقیق نکرده به کسی رجوع نفرمائید، زیرا این افراد در حال تخریب طب اسلامی هستند.

〽️ به خصوص آن هایی که روزی با ما همکاری داشتند و اکنون با هر نام و ادعا و... جدا شدند، حتی اگر عنوان شاگرد برتر و پژوهشگر و... به خود منتسب کنند، زیرا این عناوین همه دروغ است، این ها حتی پنج روز در کلاس ها شرکت نکردند و متأسفانه طمع چشمهایشان را کور کرده !

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط