• 8945
  • 253 مرتبه
  • 1401/12/29 06:53:07 ب.ظ

رانیتیدین

رانیتیدین

✍️ یک عمر پزشکان و داروخانه ها برای مردم و بیماران رانیتیدین تجویز کردند و اکنون می‌گویند رانیتیدین سرطان زاست و امروز در دنیا بخاطر سرطان زا بودن تولید و فروشش ممنوع شده است .

کسانی که برای درمان یک مشکل ساده معده به پزشکی نوین مراجعه کردند و پزشکان برای آنها رانیتیدین تجویز کردند، حال برخی از آن بیماران به خاطر مصرف همین دارو به سرطان مبتلا شدند. 

 حال سوال این است:  آن‌هائی که بخاطر مصرف رانیتیدین به سرطان مبتلا شدند و فوت کردند، خون آن‌ها چه می‌شود و به گردن چه کسی است ؟   چه کسی پاسخگوست؟ تا چه زمانی مافیای بهداشت جهانی می خواهد خون مردم را در شیشه کند؟ تا چه زمانی مردم باید از دست این مافیای جهانی زجر بکشند؟ #دادگاه_های_جهان و افرادی که به دنبال برقراری عدالت هستند نباید سکوت کنند.

تمام آن‌هائی که به سرطان مبتلا شدند چه آن‌هائی که فوت کردند و چه آن‌هائی که فوت نکرده اند حق مطالبه #قصاص یا #دیه از سازمان بهداشت جهانی را دارند.
مردم نباید از حق مسلّم خودشان دست بردارند و نباید اجازه دهند که آن‌ها از محاکمه فرار کنند .

👈 نمی‌دانیم چرا برخی پزشکان که رانیتیدین و مانند آن را تجویز کردند #عذاب_وجدان نمی‌گیرند ...

بدانند که هیچ چیز نزد خداوند ضایع نمی‌شود، وَمَنْ یَعًمَل مِثْقالَ ذَرَةٍ شَرَّاً یَرَهُ ، کسی که اندازه یک ذره شر انجام دهد تاوان و حسابش را خواهد دید .

مردم باید بدانند زمان بزن در رو تمام شده ، باید حق و حقوقشان را مطالبه کنند و از خون عزیزانشان نگذرند و از این طب استعماری که به یک #قاتل_خونسرد شده تبدیل شده تقاص بگیرند.

_

🔷 آیت الله تبریزیان : چرا باید به طب شیمیایی اعتماد کرد؟ طبی که نظراتش همه روزه در حال تغییر است. 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط