• 9120
  • 677 مرتبه
  • 1402/01/31 11:14:41 ب.ظ

اثربخشی انواع مختلف واکسن کرونا در کاهش مرگ و میر و طول مدت بستری در ICU... در زمان غلبهء اومیکرون؛ مطالعه کوهورت ملی در ایران

اثربخشی انواع مختلف واکسن کرونا در کاهش مرگ و میر و طول مدت بستری در ICU... در زمان غلبهء اومیکرون؛ مطالعه کوهورت ملی در ایران

📰به تازگی مقاله‌ای در ژورنال Medical Virology منتشر شده با عنوان: «اثربخشی انواع مختلف واکسن کرونا در کاهش مرگ و میر و طول مدت بستری در ICU... در زمان غلبهء اومیکرون؛ مطالعه کوهورت ملی در ایران» که حاوی نکات قابل تأملی است 

☑️نویسندهء اول مقاله، دکتر جماعتی، دبیر کمیتهء علمی ستاد کروناست.

☑️در میان لیست بلندبالای نویسندگان، نام دو معاون وزارت بهداشت (کریمی معاون درمان و پناهی، معاون پژوهش) هم به چشم می‌خورد. سید محسن زهرایی، رییس ادارهء بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارتخانه و نیز سید محمدرضا هاشمیان از دیگر نویسندگان این مقاله‌اند.

📌این اسامی را به خاطر داشته باشید؛ در متن مقاله نکاتی هست که جای پرسش بسیار از همین آقایان مسوول را دارد.

🔹موضوع این مقاله، تاثیرگذاری واکسن کرونا در بیماران بستری در بخش ICU بیمارستان‌هاست.

🔸این مطالعه بر روی 24016 نفر و در 696 بیمارستان 31 استان کشور انجام شده است. 

❌در متن مقاله، لیست واکسن‌های تزریقی در ایران در زمان انجام مطالعه (ژانویه تا آوریل 2022) آمده که برخی از آنها، بسیار قابل تأملند:

➖جانسون اند جانسون آمریکا
➖آسترازنکای انگلیسی
➖مدرنای آمریکایی
➖فایزر آمریکایی
➖و برکت (به طرز نوشتن برکت در متن مقاله دقت کنید:  Iranbarkat [Vero Cell] [Sinovac]؛ این عنوان، جای سوال بسیار دارد...)

❌یک بار دیگر لیست را بخوانید: مدرنا و فایزر آمریکایی (دو واکسن ژنتیکی بسیار خطرناک و پرعارضه در تمام دنیا) هم به ایرانیان تزریق شده‌اند و صدالبته قبل از تزریق، حتماً به طریقی وارد شده‌اند. واکسن‌هایی که به امر امام جامعه، ورودشان ممنوع بود.

⁉️نمی‌دانم گیرندگان این واکسن‌ها، خود از نوع واکسن دریافتی آگاهند یا نه، ولی عوامل وزارت بهداشت، قطعاً و با تمام جزییات، آن را می‌دانند. منبع

♨️خوب حالا برگردید و نگاهی به لیست نویسندگان مقاله بیندازید. آقایان مسوول، چه جوابی برای این واردات ممنوعه دارند؟

❌طبق متن مقاله، داده‌های این مطالعه از سامانه ملی مرکز نظارت بر مراقبت‌های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران بازیابی شده‌اند. پس به خوبی روشن است که وزارت بهداشت، آمار مرگ و میر واکسینه‌ها را در مقایسه با افراد غیر واکسینه دارد، آماری که ابداً آن را منتشر نمی‌کند! (و البته اعلام می‌کند: آمار نداریم.

🔹از مجموع 24016 نفر بستری در ICU، تعداد 7962 تن فوت شده‌اند (بیش از 33%).

❌همچنین مطابق داده‌های این مطالعه، به صراحت اعلام شده که 4020 نفر از کسانی که در این مطالعه، در ICU جان باخته‌اند، کاملاً واکسینه شده‌ (2 یا 3 دز واکسن) بودند. این در حالی است که نرخ مرگ و میر معمول این بیماری، بسیار پایین است، مثلاً در مقاله‌ای که در می 2020 توسط WHO منتشر شده، این نرخ برای گروه سنی جوانان، کمتر از 1% است. جا دارد، به گفته‌های قبلی وزیر برگردیم، حرف‌هایی که اساساً مرگ و میر واکسینه‌ها را بسیار کم یا غیرممکن می‌دانست (مثلاً اینجا یا اینجا را ببینید).

⁉️بازهم باید از وزارت بهداشت پرسید، تا چه زمانی پنهان‌کاری و مخفی کردن آمار و اطلاعات و عدم صداقت این وزارتخانه با مردم ادامه دارد؟

به نقل از CoronaDeception

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط