• 9231
  • 303 مرتبه
  • 1402/02/20 10:20:39 ب.ظ

چرا باید نظارت بر اجرای تعرفه در اختیار نظام پزشکی باشد ؟؟؟

چرا باید نظارت بر اجرای تعرفه در اختیار نظام پزشکی باشد ؟؟؟

🔹 آیا می دانستید #نظام_پزشکی یک نهاد کاملا #غیردولتی متشکل از پزشکان مختلف است این نهاد متاسفانه از زمان تشکیل همواره به دنبال #منافع_پزشکان و #نابودی_اقتصاد_جامعه همچون افزایش شدید تعرفه ها است .

♦️ یکی از اشتباهاتی که مجلس انجام داد نظارت بر اجرای تعرفه های پزشکان را بر عهده این نهاد قرار داد !!!!!!!!

🔹این مصوبه به این معنی است که #تخلفات_تعرفه ای پزشکان را خود پزشکان بررسی نمایند و با این مصوبه نظارت بر تعرفه ها به حداقل خود رسید لذا ما شاهد #هرج_و_مرج تعرفه ای می باشیم زیر عملا این نهاد کاری برای نظارت انجام نمی دهد زیرا اعضای این نظام خودشان #پزشک هستند !!!

♦️آراء این سازمان خصوصی متکی بر رای پزشکان است لذا منافع مردم در این سازمان هیچ جایگاهی نداشته و وظیفه نظارت بر تعرفه ها بر عهده این سازمان، اشتباه بزرگ از طرف مجلس و مصداق بارز #تضاد_منافع است .

🔹 لذا مشاهده می کنیم سایر اصناف با انجام کمترین تخلف همچون گرانفروشی برخورد می شود  اما پزشک هر مبلغی که بخواهد از مردم می گیرد کسی هم نمی تواند چیزی بگوید زیرا نظام پزشکی از جنس خودشان است !!!

♦️از دولت محترم می خواهیم هر چه زودتر مسئولیت نظارت بر اجرای تعرفه را از #سازمان_خصوصی و #درون_صنفی بگیرد و به یک سازمان دولتی و #مستقل_از_پزشکان همچون #تعزیرات_حکومتی قرار دهد در غیر اینصورت هرج و مرج تعرفه ای ادامه دارد .

#تضاد_منافع

#نظارت_پزشکان_بر_پزشکان !!!!

#سپردن_نظارت_تعرفه_ای_به_نهاد_مستقل_ازپزشکان

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط