• 9368
  • 307 مرتبه
  • 1402/03/17 05:14:23 ب.ظ

پزشکان سرتاسر جهان معتقدند زمان توقف واکسیناسیون فرا رسیده است

پزشکان سرتاسر جهان معتقدند زمان توقف واکسیناسیون فرا رسیده است

🔹نوشتۀ: «جنیفر مارگولیس» و «جو وانگ»

🔻اخیراً عبارت‌های «کووید۱۹» و «فائوچی» در توییتر ترند شده‌اند و وقتی روی این هشتگ‌ها کلیک می‌کنید، پیام‌های طوطی‌وار دولتی برایتان نمی‌آیند.

🔻بلکه، با اظهاراتی مانند این گفته‌های دکتر الی دیوید مواجه می‌شوید که ۱.۲ میلیون بار دیده شده است: «فائوچی درباره قرنطینه‌، استفاده از ماسک، ماسک‌های دوتایی، رمدسیویر، واکسن، دوزهای تقویت‌کننده‌ها و منشا ویروس اشتباه می‌کرد. اصلاً چیزی بود که فائوچی درباره‌اش درست گفته باشد؟ یک چیز در مورد کووید نشانم بدهید که فائوچی درباره‌اش درست گفته باشد.»

🔹مرگ‌ومیرها ادامه دارند

🔻مرگ‌ومیرهای ناگهانی، بدون توجیه و بدون تناسب با سن افراد در حداقل ۳۰ کشور صنعتی جهان افزایش یافته است.

🔻بر اساس اخبار محلی، در ماه ژانویه بسیاری از مردم جان خود را در ایرلند از دست دادند. به‌طوری‌که مراسم‌های تشییع جنازه به تعویق افتادند.

🔻اد داود در کتاب جدید خود به نام «علت نامعلوم: همه‌گیری مرگ‌های ناگهانی در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲» به این می‌پردازد که مرگ‌های ناگهانی جوانان کشورهای صنعتی ناشی از تزریق واکسن‌های ام‌آران‌آ است.

🔻داود نشان می‌دهد تعداد مرگ‌ومیرهای غیرکرونایی ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۰، بسیار کمتر از افزایش شدید مرگ‌و میرهای ناگهانی در سال ۲۰۲۱ بود که پس از واکسیناسیون گسترده آغاز شد.

🔻نکته قابل توجه این‌جا است که بیشتر مرگ‌ومیرهای سال ۲۰۲۱ که بیشتر در میان افراد ۱۸ تا ۶۴ ساله رخ داده است، مربوط به این بیماری تشخیص داده نشده‌اند.

🔻داود که متخصص پیگیری و پیش‌بینی روندها و یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری جهانی فایننس تکنولوجیز است، می‌نویسد: «از فوریه ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲، مرگ‌ومیر نسل جوان با افزایش ۶۰ هزار نفری، معادل کشته‌های جنگ ویتنام بوده است.»

🔻«جنگ ویتنام ۱۲ سال طول کشید اما تعداد جوانان سالمی که در ۱۲ ماه اخیر شاهد مرگشان بودیم، با تعداد کشته‌های آن برابری می‌کند.»

متن کامل

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط