• 9412
  • 278 مرتبه
  • 1402/03/30 10:22:09 ب.ظ

واکسن‌ها و عوارض ناخواسته

واکسن‌ها و عوارض ناخواسته

❇️ مرد ثروتمند آمریکائی سالهای قبل  یک موسسه داشت به نام موسسه بهداشت بعد این موسسه را تبدیل به سازمان جهانی بهداشت کرد .

🔺 و به وسیله این سازمان، قوانین جهانی بهداشت را پایه گذاری کرده که همه اش به نفع تجارت و درآمدش ختم می شود .

〽️ بدترین کار واکسن زدن به کودکان است که در حقیقت بزرگترین جنایت علیه بشریت محسوب می شود، زیرا با واکسن زدن به صورت یکباره مقدار زیاد ویروس و سم را وارد بدن کودک می کنند .

📌 بدن کودک نمی تواند در مقابل این حجم از ویروس و سموم مقاومت کند و به یکباره سیستم ایمنی بدن دچار اختلال می شود و تا هست باید دارو مصرف کند .

♨️ خانواده راکفلر پایه گذار قانون ممنوعیت رفتن بچه ها به مدرسه بدون کارت واکسن بودند تا به کل جهان واکسن بفروشند .

🖍 در حقیقت انسان ها و بچه هایشان را بریدند و خفه کردند، تا زمانی که واکسن تزریق نکنید نمی توانید کاری بکنید .

⚠️ هنوز نوبت بچه ها تمام نشده نوبت به بزرگسالان رسیده و با انتشار ویروس از راه های مختلف از مجله کمتریل ها، مردم جهان را بیمار کردند و آن ها را مجبور به تزریق واکسن می کنند.

⭕️ خدا رحم کند که عاقبت بشر چه خواهد شد، مافیای غذا و داروی جهان برای مردم نقشه های شومی کشیده، از جمله کم کردن جمعیت جهان، محدودیت های مختلف و ....

📍 این واکسن ها در حقیقت یک سلاح بیولوژیک است که به طرف مردم جهان نشانه گرفته شده و مردم جهان مانند کودکان بطرف پرتگاه خطر می روند .

💢 هیچ شک نکنید که می خواهند شما را بکشند، بچه های شما را بکشند تا تمام امکانات جهان بدون مزاحمت در اختیار خودشان بگیرد .

🔱 و قصد دارند ربات ها را جایگزین انسان ها کنند تا دنیایی مطیع و فرمانبردار داشته باشند .

🌀 این عین صحبت دانشمندان آمریکایی و غربی است 

🖍 ما هر چه فریاد زدیم و از عوارض واکسن گفتیم و کتاب تجاری هاریسون را سوزاندیم تا تلنگری باشد برای دیگران، ولی خیلی ها آنطور که باید آگاه نشدند و اکنون شاهد عوارض واکسن ها هستیم.

〽️ در این جریان کرونا بسیاری از دانشمندان جهان مخالف تزریق واکسن بودند و همینطور مخالف تجویز داروهای خطرناک به بیماران کرونایی و خودشان واکسن تزریق نکردند و مرتب هشدار دادند. 

🔺 ولی متأسفانه مافیای طمعکار و مکّار غذا و دارو که ذی نفع هم هستند به خوشان و بچه هایشان واکسن نزدند ولی به مردم گفتند باید واکسن بزنند و زدند .

💢 گویا قرار است آگاهان بمانند و نادانان به تدریج حذف شوند، ولی آرزوی ما این است که مؤمنان بمانند.

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط