• 9511
  • 214 مرتبه
  • 1402/04/31 07:35:30 ب.ظ

اقدامات مخرب سازمان نظام پزشکی در یک نگاه

اقدامات مخرب سازمان نظام پزشکی در یک نگاه

۱- صنفی گرایی مطلق و افراطی در این سازمان برای کسب رای و فراموشی کامل منافع مردم در برابر منافع پزشکان. 

۲- نامه نگاری و اقدام علنی بر علیه:  مالیات دهی پزشکان ، تعرفه های پزشکی و الزام قرارداد با بیمه ها توسط مطب ها و موسسات پزشکی.

۳- برگزاری انتخابات به شیوه های غلط که سبب ایجاد تعارض منافع و سوگیری روسا و اعضای این سازمان خصوصی به سوی مافیاهای پزشکی است .

۴- فساد گسترده درون سازمان نظام پزشکی ، استخدام کارمندان از دوستان و فامیل و حقوق های نجومی معاونین و سمت های مختلف سازمان.

۵- مافیایی گری در تمامی امور و دفاع از مافیاهای گوناگون در جامعه پزشکی از مافیای متادون و مافیای دارو و مافیای زیبایی و… تا مافیای شیمی درمانی و … 

۶- اقدام بر علیه کلیه درمان های مکمل و طب سنتی و تضعیف جایگاه آنان. 

۷- دریافت مبالغی قابل توجه از مردم به بهانه رسیدگی به شکایات و … و از پزشکان به بهانه حق عضویت و کارت و صدور پروانه و مجوز و… و نامشخص بودن محل خرج این مبالغ.

۸- برگزاری کمیسیون های مختلف و نظرات مشورتی کاملا یک سویه و با تعارض منافع محض در جهت منافع مافیاهای پزشکی.

۹- عدم شفاف سازی و پاسخگویی نه تنها به حاکمیت و دولت بلکه به مردم و حتی خود پزشکان.

۱۰- عدم پاسخگویی به انتقادات و موارد مطرح شده از این سازمان و عدم پاسخگویی این سازمان به دستگاه های نظارتی و ایجاد حلقه امن در برابر دستگاه های نظارتی و قضایی تا مورد پرسش و اقدام قضایی نیز قرار نگیرند، حتی دیوان عدالت نیز نمی تواند به تخلفات این سازمان ورود کند! 

۱۱- عدم رسیدگی به تخلفات پزشکان در مطب ها و عدم رسیدگی به شکایات مردم از پزشکان و طرفداری کامل این سازمان از پزشکان متخلف.

۱۲- مقابله در برابر تصمیمات و مصوبات دولت و وزارت بهداشت و سایر وزارتخانه ها در تمامی امور و به نفع مافیای پزشکی.

۱۳- مقاومت در برابر اجرای سیاست های کشور و  نظام سلامت و ضربه به آنها و به نفع باندهای قدرت پزشکی.

۱۴- استخدام بدنه بزرگ و بیفایده از حقوق بگیران در این سازمان با عدم شفافیت و حقوق های نجومی و برگزاری کنفرانس ها و مراسمات در هتل های گران قیمت و ریخت و پاش مالی.

۱۵- انجام انواع مصاحبه ها و موضع گیری ها بر ضد مردم و به نفع متخلفین جامعه پزشکی و مافیاهای درون آن.

 ۱۶- بعد از آنکه متوجه شدند طبق برنامه هفتم توسعه طب سنتی و مکمل در نظام سلامت موجودیت می یابد این سازمان اینبار تلاش جهت مصادره آن را آغاز کرده است. 

۱۷- در اختیار داشتن صدور پروانه طبابت و پروانه مطب در این سازمان خصوصی و آسیب به نظم نظام سلامت کشور و انبوهی از تخلفات در صدور پروانه ها و انواع فساد در این موضوع.

۱۸- مقاومت در برابر افزایش متناسب ظرفیت پزشکی و جبران کمبودها و اقدام بر علیه این سیاست ها.

۱۹-  ایجاد فضای بی نظمی و بی قانونی در مطب ها و کار خارج از صلاحیت، جهت حمایت از منافع مالی پزشکان و تضییع حقوق مردم.
 
۲۰- تلاش برای نفوذ در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و عنوان این موضوع و درخواست کاندیداتوری افراد وابسته در جلسه رسمی این سازمان!

۲۱- مانور روی موضوع تعرفه پزشکان، و کم دانستن آن ! و تلاش برای موجه جلوه دادن تخلفات پزشکان در مطبها به دلیل تعرفه ها!

۲۲- رسیدگی نامناسب به پرونده های قصور پزشکی و تلاش برای تبرئه پزشکان متخلف به بهانه شوراهای حل اختلاف درون سازمان و برخورد نامناسب با بیماران آسیب دیده و پرونده قضایی آنان‌ و ارائه پاسخ های غلط و غیرقانونی به دستگاه قضائی جهت تبرئه متخلفین. 

۲۳- دروغ پردازی درخصوص آمار مهاجرت پزشکان به منظور اخذ امتیازات ویژه و پوشش دادن تخلفات و فجایع مافیای پزشکی.

۲۴ - پیگیری ها هم زمان با کشورهای غربی و شبکه های بین المللی مافیای پزشکی جهت واردات واکسن و داروهایی که جای بحث داشتند.

۲۵- تلاش برای دخالت در امور سیاسی کشور از طرق مختلف و فشار به دولت و حاکمیت با اهرم قرار دادن جامعه پزشکی.
 
❌با این اوصاف تنهاکار مخربی که تاکنون این سازمان انجام نداده است این بوده که با سلاح سنگین به مردم و کشور حمله نکرده است.  گرفتن کلیه اختیارات حاکمیتی که متاسفانه در سالهای گذشته به اشتباه به این سازمان صنفی و خصوص واگذار گردیده بود امروز یک مطالبه عمومی می باشد و خواست مردم کوتاه کردن دستان این مافیا از کلیه موارد  و اختیارات حاکمیتی است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}