• 6900
  • 540 مرتبه
  • 05/10/1401

هجمه علیه طب اسلامی و مومنین

هجمه علیه طب اسلامی و مومنین

همه چیز به شکل معمولی پیش می رفت و امور سیر عادی خودش را طی میکرد تا اینکه تصمیم گرفته شد تا با طب اسلامی با بی مهری برخورد شود . طب اسلامی جزء لا یتجزی از اسلام است و برخورد با این طب یعنی برخورد با خود اسلام . مؤمنین باید می دانستند که هدف مافیای دارو و درمان از برخورد با طب اسلامی برخورد با خود اسلام، دین و ایمان مردم است .

از روزی که با طب اسلامی برخورد شد و دستور جمع کردن غائله طب اسلامی از رادیوهای خارجی شنیده شد نا غافل دین نیز هدف قرار گرفت . متأسفانه ظواهر دینی در کرونا مورد هجمه قرار گرفت و از جمله مهم ترین این ظواهر طب اسلامی بود که مبتنی بر 11 هزار روایت است. از طرف دیگر حساسیت برخی مسئولین نسبت به مسائل دینی کم شده، برای مثال برخی از مسئولین نسبت به بی حجابی بی تفاوت شده اند.

بد تر از همه اینکه برخی از مسئولین که مرتبط با مافیای غذا و دارو هستند کل حساسیت و تلاششان شده مقابله با طب اسلامی. اگر به همین اندازه ای که با طب اسلامی برخورد شد با مساله بی حجابی برخورد میشد اوضاع به این مرحله نمی رسید. اگر این مسئولین اینطور که نسبت به طب اسلامی حساسیت داشتند نسبت به فساد و دزدی و تعارض منافع حساسیت می داشتند الان اوضاع خیلی بهتر می شد.

متأسفانه مشاهده کردیم که چطور با مؤمنین و متدینینی که معترض به واکسن اجباری بودند برخورد شد، افرادی که کاملا مسالمت آمیز اجتماع کرده بودند و خواسته به حقی داشتند با بدترین نوع برخورد مواجه شدند.  کاش اینطور که با این افراد برخورد شد، با افراد هنجار شکن برخورد می شد! متأسفانه مسائل دینی اولویت بندی درستی نشدند .

شاهد هستیم که در مسأله خدمات دولتی آن عده ای که واکسن نزدند که مؤمنین هستند همواره مورد تهدید به قطع خدمات میشوند . در عوض افرادی که هنجارهای اجتماعی و دینی را می شکنند به راحتی از همه خدمات برخوردار می شوند.

ملاحظه میفرمائید که مافیای غذا و دارو کرونا و واکسن را یک وسیله برای تضعیف دین و ایمان کرده، به وسیله کرونا مساجد تعطیل شد، حرمها بسته شد، تجمعات مذهبی، سفر به عتبات، سفر به حج و.... تعطیل  شد، همچنین طب اسلامی مورد هجمه های گوناگون قرار گرفت .

با توجه به قرائنی که وجود دارد و صحبت های محققان که واکسن های خارجی خطرات ژنتیکی دارد و از طرف دیگر ژن ایمان را هدف قرار داده، چطور می شود که واکسن با این همه عوارض و خطر اجباری شود؟! در روایت داریم که در آخر الزمان مؤمن از لانه ای به لانه دیگر مانند روباه با بچه هایش فرار می کند، شاید اینطور بتوان گفت که مؤمن باید از واکسن خارجی که دین و ایمان مردم را نشانه گرفته فرار کند . ما بارها فریاد زدیم که طبق گفته محققان واکسن ها ژن ایمان را دستکاری می کنند و از بین می برند ولی متأسفانه کسی گوش نکرد.

با این روند فعلی بعید نیست بقیه قبائح رفته رفته عادی شوند، چون حساسیت نسبت به دین کم شده.

از مردم عزیز خواستاریم تا اسلام اصیل را احیا کنند و در مقابل فتنه ها و خطرات هوشیار باشند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}