• 7944
  • 821 مرتبه
  • 05/15/1401

آنفولانزای گوجه فرنگی

آنفولانزای گوجه فرنگی

به تازگی اخباری مبنی بر شیوع آبله میمون به گوش می رسد که نشان دهنده این است که مقدار زیادی واکسن آبله روی دست سازندگان مانده و می خواهند از این طریق واکسن ها را فروخته و یک تجارت پر سود دیگر را راه بیندازند.

 اکنون هم برای یک بیماری دیگر بنام آنفلوانزای گوجه فرنگی تبلیغ می کنند تا مردم بیچاره جهان را فریب دهند! می گویند عوارض این آنفلوانزا تب، جوش هایی شبیه به گوجه فرنگی، حالت تهوع، سرفه، درد و ورم مفاصل و .... است، مشخص است که این یک نقشه جدید است و دام دیگری است برای خالی کردن جیب مردم جهان .

 حرف اولشان این است که دارو و درمان ندارد، سریال کرونا مو به مو در حال تکرار شدن است! گروهی که مدام و بی چون و چرا به دنبال سازمان بهداشت جهانی راه افتاده اند دو نوعند: گروه اول جاهلانی هستند که هر دستوری سازمان بهداشت جهانی به آنها بدهد اطاعت می کنند، و هر سمتی که بخواهد آن ها را می برد. گروه دوم هم افرادی که در این ماجرا ذی نفعند که همان مافیای دارو و درمان هستند، افرادی که مرتب از این راه مردم را چپاول می کنند.

 کل بیماری خودش یک چیزی شبیه به آنفولانزا است که روزی به عنوان کرونا، روی به عنوان آنفلوآنزای پرندگان، روزی به عنوان آنفلوآنزای خوکی ، جدیدا آنفلوآنزای گوجه فرنگی و .... از این طریق هم یک عده از مردم بیچاره را در بیمارستان ها می کشند و با رعب و وحشتی که راه انداخته اند کلی واکسن و دارو می فروشند . متأسفانه این سریال تکراری ادامه دارد و احتمالا هر سال شاهد یک قسمت جدید از این سریال خواهیم بود.

 شاید تا حیوان و میوه ای در دنیا هست باید منتظر آنفلوآنزای آن باشیم، مثلا آنفلوآنزای خربزه، طالبی، هندوانه، کدو، بادنجان ، از طرف دیگر آنفلوآنزای خرگوش و کلاغ  و....

 امیدواریم مردم دنیا سریع آگاه شوند و عبرت بگیرند و بازیچه این شیادان و تاجران مرگ و بیماری قرار نگیرند. این مافیای غذا و دارو هر کسی که مانع نقشه های شومش شود را تخریب می کند، آیت الله تبریزیان که دلسوز مردم و آگاه از این نقشه ها و توطئه ها هست و برای مشکلات فعلی و آینده راه حل دارد را به روش های مختلف تخریب و ترور شخصیتی کردند و نگذاشتند صدای ایشان به مردم ایران و کشورهای دیگر برسد. خداوند متعال با عَلَم کردن طب اسلامی اتمام حجت نمود تا مردم دنبال وزارت بهداشت و مافیای غذا و دارو راه نیفتند .

 متأسفانه مافیای غذا و دارو تا استخوان و مغز استخوان این کشور و این مردم نفوذ کرده و به دنبال این است که همواره مردم را اسیر و بد بخت و قحطی زده کند. باور کنید همه این ها دروغ است، چه زمانی باید متوجه و بیدار شوید؟! مؤمن باید عاقل، فهمیده و آگاه باشد و این غفلت و فریب خوردن زیبنده یک مؤمن نیست .

 در کشور ایران هر سال سیصد و پنجاه هزار نفر فوت می کنند ، کار مافیای غذا و دارو این شده که علت مرگ و اسم بیماری را تغییر می دهد، اگر صد و پنجاه هزار نفر در جریان کرونا جان خود را از دست دادند، اینها دو قسم اند: یک قسم فوتی های هر سال که دروغ ادعا می کنند که با کرونا مردند .

 یک قسم دیگر آن هایی هستند که در بیمارستان ها عملا کشته شدند، با رعب و وحشتی که ایجاد شده بود و همچنین با پلی فارماسی و داروهای پر ضرر و بی فایده و خطرناک.

گویا این روزها و سالها، روزها و سالهای مافیای غذا و دارو است تا حسابی مردم را چپاول کنند و به ریش مردم جهان بخندند . از اهل بیت علیهم السلام پیروی کنید ، به برکت طب اهل بیت علیهم السلام در کل مجموعه طب اسلامی حتی یک فوتی هم وجود نداشت و این خود بزرگترین دلیل بر حقانیت این طب است.

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}