• 7954
  • 547 مرتبه
  • 05/15/1401

کاهش جمعیت زمین

کاهش جمعیت زمین

نقشه بزرگی در کار است که صرفا نتیجه آن معلوم خواهد شد و این نقشه کم کردن جمعیت زمین است . این نقشه و مقدمات کار، چیزی نیست که مشهود باشد و مردم دنیا از آن خبردار شوند، بلکه مردم دنیا یک دفعه با نتیجه کار مواجه خواهند شد . میشود گفت این داستان حکم ورشکسته شدن تاجران را دارد که در اوج کار یک دفعه متوجه میشوند که ورشکست شده اند و کار از کار گذشته .

 اولین نقشه تحدید نسل و دور کردن مردم از فرزند آوری است که این کار را با تبلیغ منسجم و هماهنگ تمام وزارتخانه های بهداشت کشورهای مختلف دنیا انجام دادند . دستور این کار از یک جا صادر شده و تمام مسئولین بهداشت هماهنگ تبلیغ کردند و از شرق عالم تا غرب عالم به این دستور عمل کردند .

 اگر احوال خانواده های جهان را مطالعه کنید خواهید دید که آن ها با اکراه اگر یک یا دو فرزند بیاورند و الان اکثریت خانواده های جهان حاضر به آوردن بیش از یک یا دو فرزند نیستند . از کشور ژاپن گرفته تا همه با یک ایده و یک نحو تفکر حاضر به فرزند آوری بیش از دو بچه نیستند .

 نقشه دیگر اشاعه ی بی بند و باری و ازدواج های سفید و روابط غیر مشروع است تا جایگزین روابط مشروع و تشکیل خانواده و فرزند آوری شود .

 نقشه دیگری که در سر دارند اشاعه همجنس بازی و تغییر جنسیت است که متأسفانه بخش زیادی از مردم جهان به این کار تن داده اند!

 یک جنایت وحشتناک علیه بشریت در حال اتفاق است و آن سقط جنین است که در دنیا مرسوم شده و با بهانه غربالگری تشدید شده، آمار بسیار هولناکی از سقط جنین در کشورهای مختلف دنیا و قانون شدن آن به گوش می رسد، حتی در برخی کشورها مادران را به سقط جنین اجبار می کنند!

 خطر در این است که جمعیت زمین تبدیل به یک جمعیت پیر شود که در مدت کوتاهی پیران خواهند مرد و به یکباره کاهش شدید جمعیت را تجربه می کنیم.  گویا این امر بشکل ناگهانی و دفعگی اتفاق خواهد افتاد و تشدید کننده این بحران اشاعه پاندمی ها و بیماری های پیاپی است که به تبع آن واکسن های خطرناک و کشنده و قاتل به اجبار به مردم تزریق خواهد شد، از طرف دیگر جنگ ها و خونریزی ها نیز تأثیر بسزایی در این مسأله دارد.

 شاید هم ایجاد قحطی مصنوعی یکی از این نقشه ها است که باعث ترس و هراس نسبت به آینده بچه ها شده و خانواده ها به همین خاطر دیگر به فکر فرزند آوری نخواهند افتاد .

 البته این نقشه های کلان است و کارهای ریز هم وجود دارد که این مسأله را تشدید کرده، مانند هزینه بر شدن فرزند آوری، برای مثال اکنون در ژاپن مردم جرأت فرزند آوری را بخاطر گرانی معیشت ندارند .

 از کارهای ریز دیگر تهیه وسایل جلوگیری مثل کاندوم، قرص های ضد بارداری، دستگاه، بستن لوله، عقیم سازی و محصولات تراریخته ای که مردم را عقیم میکند که باعث شده آمار نازائی بشکل وحشتناک افزایش یابد. موارد دیگری مثل گرانی معیشت، گرانی خرج های بیمارستانی و زایمان، ممنوعیت زایمان در منزل، هزینه های بالای تربیت و تحصیل فرزندان و ...... است .

 از طرف دیگر تضعیف بنیاد خانواده و بالا رفتن آمار طلاق بشکل وحشتناک و تشویق به ازدواج نکردن در سنین پایین که بهترین سالهای فرزند آوری است و ابداع قوانین حمایت از زنان و اعطای حق طلاق به آن ها و.... همه و همه حکایت از نقشه منجسمی دارد که از یک طرز فکر و اندیشه نشأت می گیرد.

 از همه خطرناکتر ارائه آمار دروغ از جمعیت زمین است تا مردم دنیا تصمیمات و القائات این گروه حاکم (گردانندگان) را بپذیرند .
 اعتقاد این گردانندگان این است که با کم کردن جمعیت، رقابت بر سر معادن، محصولات و زمین ها کم شده و در این صورت امکانات بیشتر خواهد شد و گنج های زمین متعلق به یک تعداد اندک از مردم خواهد بود که زندگی مرفهّ و بهشت گونه ای را برای خودشان بسازند .

 صحبت بسیار است، ما صرفا به صورت تیتر وار به برخی از این نقشه ها  اشاره می کنیم :

1.  کنترل کردن نرخ فرزند آوری و زایمان، با انتقال زایمان از منازل به بیمارستان ها، که باعث میشود تا همه زایمان ها را تحت کنترل خود بگیرند .

2. تبلیغ محدودیت نسل و تشویق به فرزند کمتر زندگی بهتر ، حتی سخت گیری و فشار بر افرادی که  به دنبال فرزند آوری هستند و حتی تا جایی پیش می رود که فرزندان سوم به بعد را از برخی از مزایای اجتماعی محروم کنند.

3. پیچیده ساختن زندگی ها و مشغول ساختن بشر به لهو و بازی و تبلیغ فرهنگ مصرف گرایی که باعث شده تا مردم جهان صرفا به دنبال رفاه باشند و نه چیز دیگر.

4. اشتغال خانم ها و کشاندن آن ها به ادارات و بازار و کسب و کار و ... و غافل کردن آن ها از وظیفه فرزند آوری و تربیت فرزند، که متأسفانه همه این کارها بر خلاف دستورات دین مبین اسلام است.

🚺 زیرا خانم شاغل عملاً نمی تواند به فکر فرزندآوری و تربیت فرزند باشد، و در این صورت به یک یا دو بچه قناعت می کند ، بلکه حتی نمی تواند بیشتر از این فرزند بیاورد .

5.  تشویق خانم ها به عمل سزارین، حتی تا جایی که بر خلاف اراده و خواسته خانم ها عمل سزارین را انجام می دهند که نتیجه این امر می شود کم زائی، زیرا با این وصف خانم ها دیگر نمی توانند فرزند زیادی بیاورند .

6. مطرح کردن غربالگری که در خیلی از جاها به دروغ می گویند که این بچه قلبش تشکیل نشده یا مغزش تشکیل نشده، یا میگویند این بچه سندرم داون یا هیدرو سفال یا میکرو سفال است، در حالی که بیش از 90 درصد این بچه ها سالمند، تجربه این را نشان داده، متأسفانه علائمی که به پزشکان و ماماها آموزش دادند اشتباه است .

7. قانونی کردن سقط جنین، بلکه در خیلی از موارد تشویق به سقط جنین، که متأسفانه پزشکان امروزی راحت دستور به سقط می دهند و به این کار کمک می کنند و سقط جنین با کمترین بهانه انجام می شود، طبق آمار رسمی در ایران سالانه هفتصد هزار سقط انجام می شود که در حقیقت یک نسل کشی تاریخی است .

8. شایع کردن انواع بیماری ها مانند بیماری سرطان، دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی، بیماری های مغزی مثل سی پی و اوتیسم و ... که به وسیله غذای ترا ریخته، واکسن و داروها در حال شیوع است.

9. ایجاد بیماری های همه گیر مثل کرونا.

10. تشویق به بی بند و باری و تأمین نیازهای جنسی بشر از راه های غیر مشروع و تضعیف بنیان خانواده ها تا به فکر فرزند آوری نباشند .

11. بالا بردن سن ازدواج و سخت کردن آن با ترویج تجمل گرایی و مهریه های سنگین و .... که در مجموع باعث سست شدن نظام خانواده و روابط اجتماعی می شود .

12. تشویق به تغییر جنسیت و تبدیل ظاهری زن به مرد و مرد به زن، که نتیجه آن تشکیل تشکیل خانواده هایی است که توان فرزند آوری ندارند و هیچگاه دارای فرزند نمی شوند.

13. آخرین ورژن این سیاست مجاز ساختن همجنس بازی و در برخی موارد تشویق یا وادار کردن به آن است که این کار به وسیله دستکاری ژنتیکی انجام می گیرد .

14. ترویج به داشتن سگ و معاشرت با آن و دیگر حیوانات .

15. عقیم سازی کودکان بوسیله واکسن وداروهای دیگر وغذاهای تراریخته ولباسهای تنگ ومانند اینها است .

16. از بین بردن توان جنسی افراد به وسیله غذا، دارو، استرس و اضطرا و یائسگی زودرس زنان با همین عوامل .

17. ایجاد ارتباطات نامشروع به وسیله موبایل و وسایل ارتباطی که هدف از آن کاهش نرخ فرزند آوری و تخریب بنیان خانواده هاست.

18. تشویق و وادار کردن به طلاق که باعث شده آمار طلاق به شکل وحشتناکی افزایش پیدا کند.

19. ایجاد جنگ ها، درگیری ها که در اثر آنها فرزندان ملت ها کشته می شوند و بدین ترتیب جمعیت جهان کاهش پیدا می کند .

20. کنترل افراد با تراشه های الکترونیکی مثل نانو چیپ و میکرو چیپ که سبب میشود انسان تبدیل به یک ربات شود که اختیاری از خود ندارد و تمام اختیار او بدست افراد دیگر است، هر لحظه که بخواهند می توانند او را از بین ببرند.

🔻 عوامل زیاد دیگری نیز وجود دارد که در پشت پرده این نقشه شوم است و هدف نهایی از بین بردن دو سوم جمعیت جهان است، طوری که برنامه ریزی شده که جمعیت جهان نباید از دو یا دو و نیم میلیارد بیشتر شود.

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط