• 8322
  • 401 مرتبه
  • 10/07/1401

سطح آگاهی جامعه رو به افزایش است

سطح آگاهی جامعه رو به افزایش است

🔸با تلاش فعالان طب اسلامی جهت افزایش سطح آگاهی جامعه، چند وقتی است که مردم از خطوط و محدودیت های اجباری گذشته اند زمانی که هر چه آقای دکتر می گفت ومردم بی چون وچرا آن توصیه ها را اجرا می کردند تمام شد .

♦️ حال پس از گذشت سال های سال جامعه نتیجه حرف های آقای دکتر را به وضوح می بیند، روز به روز بیمارستان های جدید در حال احداث است روز به روز بر تخت های بیمارستانی آقای دکتر افزوده می گردد ووزارت بهداشت آن را جزو افتخارات خود می داند، روز به روز بیماری های جدید ناشناخته در حال افزایش است وامروزه پایان عمر اکثر افراد جامعه ناشی از ابتلا به یک بیماری است .

🔸پس از سال ها تبلیغات رسانه ای سنگین و تسلط طب غربی بر تمامی شئون زندگی مردم، اینک مردم به دلایل مختلف بیدار شده اند و هر حرفی را دیگر برنمی تابند و اختیار زندگی خود را در دست گرفته اند وبه محصولات سالم روی آورده اند.

♦️خبرها حاکی از آن است که جمع کثیری از مردم به واکسیناسیون های گوناگون حساس شده اند و زیر بار آن نمی روند و از توصیه کنندگان، تضمین مکتوب مطالبه می‌کنند تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانند از پرسنل مربوطه که واکسیناسیون را عاری از هر گونه خطر اعلام می کند شکایت کنند .

🔸بسیاری از مردم در خانه آرد و نان تهیه میکنند و به افزودن مکمل ها و تصفیه کردن آرد، مشکوک هستند افزودنی هایی که علی رغم میل مردم نانوا ها مکلف به اضافه کردن آن هستند.

♦️دیگر به مهر سیب سلامت ساده لوحانه نگاه نمی‌کنند و علامتی که بر روی سوسیس و کالباس و نوشابه ها نقش بسته را به عنوان نشانه سلامت به رسمیت نمی‌شناسد و از استانداردهای آن گریزانند استاندارد هایی که در بسیاری از محصولات خود مسبب بیماری است همانند اجبار در افزودن مواد نگهدارنده های سرطان زا و....

🔸امروزه عده کثیری از مردم از 💊داروهای شیمیایی گریزان شده اند واز تجارت کثیفی که هدف آن فروش هر چه بیشتر این داروها است آگاه شده اند، وبه این مواد شیمیایی، به عنوان درمان بیماریها نمی‌نگرند و آن ها را نقشه ای برای نابودی سلامت میدانند داروهایی که به گونه ای طراحی شده اند که تا سالهای سال بیماران به آن وابسته باشند وپس از درمان یک عضو، عضو دیگر را درگیر می کند ( #پروژه_های_بیوتروریسم_دارویی ) .

♦️مردم به تولیدات خانگی ومحصولات سالم روی آورده اند واز محصولات شیمیایی که هر محصول آن معمولا چندین افزودنی سرطان زا دارد گریزان شده اند و از تولیدات کارخانه ای با تبلیغات فریبنده ی آن روی گردان شده اند تبلیغاتی که در بسیاری از مواقع هدفی جز تجارت ندارد وتنها چیزی که اهمیت ندارد تضمین سلامت مصرف کننده است.

🔸دولت ها را حامی سلامت مردم نمی‌دانند بلکه مدافع حقوق کمپانی ها و سرمایه دارانی می ببینند که برای آنها سود دارد .

👈 این روند بیداری همچنان ادامه دارد ...


#افزایش_سطح_آگاهی_جامعه

#نه_به_محصولات_شرکتی 

#اصلاح_سبک_زندگی

#احیای_سبک_زندگی_اسلامی

#آینده_متعلق_به_طب_اسلامی_است 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}