• 8680
  • 402 مرتبه
  • 11/22/1401

بیانیه آیت الله تبریزیان پس از سوزاندن کتاب هاریسون

بیانیه آیت الله تبریزیان پس از سوزاندن کتاب هاریسون

🔹بسم الله الرحمن الرحیم

🔻علل سوزاندن این کتاب

1- حرکت متقابل 
خود اروپاییان با سوزاندن کتاب قانون بوعلی سینا، طب گیاهی (اعم از سنتی و اسلامی) در دنیا را کنار زدند، وطب شیمیایی را حاکم کردند، و از این طریق بر دنیا مسلط شدند، و این عكس العمل طبیعی است که ما متقابلا کتاب آنها را سوزانديم که بالأخره بدانند هر کاری جوابی دارد .

2- سلب استقلال ملتها 
ما معتقدیم که آنها بوسيله این کتاب ومطالب آن در دنیا به خصوص کشورهای اسلامی نفوذ کردند، این كتاب یک کتاب صرفا علمی نیست بلكه ابزار نفوذيست که در پشت نام مقدس علم پنهان شده است، از این طریق مسأله طب و بهداشت و سلامتی مردم را به دست گرفته و اهداف تجاری و سياسى خود را اجرا می کنند .
نوعا داروهای این کتاب به سفارش و هزینه شرکتهای داروسازی (که درآمد برخی از اين شركتها مانند شركت جانسون از درآمد نفت ایران بیشتر است) معرفی می شود .
👈این کتاب استقلال ملتها را مصادره کرده، كه توطئه در پشت این کتابها و حرکتها خوابیده است، و هر وقت بخواهند در هر جا یک بیماری ایجاد می کنند و از آن طریق دارو و واکسن می فروشند، نظیر مسأله کرونا در چین پر جمعیت .

3- حرکت نمادین سوزاندن برای رساندن یک مطلب 
حضرت آقا فرمودند: اگر آنان برجام را پاره کردند ما آن را آتش می زنیم، پس این یک حرکت نمادین است برای گفتن یک مطلب نظیر سوزاندن پرچم آمریکا ورژیم صهیونیستی که در واقع نماد مبارزه با سلطه گری و استکبار و سیاستهای استعماری این رژیم هاست، و گرنه با مردم آن کشورها مانند مردم آمریکا مشکلی نداریم .
👈ما با علم مخالف نیستیم، و ما اهل علمیم، بلکه با سلطه بر کشورهای جهان به اسم علم یا هر اسمی دیگر مخالفیم، ما از این کتاب و امثال این کتاب جز بیمار کردن مردم و افزایش روز به روز آمار بیماریها چیزی ندیدیم .

4- پاسخ نرم افزاری به استکبار
این جریانات اخیر استکبار جهانی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و اتفاقات دیگر نیاز به پاسخ دندان شکن داشت، سپاه مقتدر بوسیله موشک جواب سخت افزاری به اقدام آنها را داد، این آتش زدن کتاب هاریسون یک جواب نرم افزاری بود که به اعتقاد ما اثرش کمتر از موشک نخواهد بود که یک حرکت آتش به اختیار است .

5- الهام از کلام امام خمینی (ره)
امام خمینی (ره) فرمودند که این طب مدرن یک طب استعماری است که به خاطر منافع آن، علوم شرق را کنار زدند در حالی که قبلا مردم با همین داروهای گیاهی درمان می کردند وآن معالجات یک معالجات اساسی بود، ولی با توطئه غرب آن درمانها و آن روشهاى درمانی را کنار زدند، و به جای آن طب شیمایی را آوردند
قبل از آن از امام صادق (ع) الهام گرفتیم که به تمام طب های جهان نه میگویند، و از پیامبر (ص) که به بهترین طبیب زمانش گفت که  من به دانش شما نیاز ندارم .

6- ما با پزشکان هیچ مشکلی نداریم
احساس میکنیم که نزدیکترین قشر جامعه به ما همین پزشکانند، حرف همدیگر را می فهمیم، ما میخواهیم این پزشکان خودشان باشند، مستقل باشند و مبدع باشند ، و وابسته به غرب و شرق نباشند، چشم بسته آنچه را به آنها می آموزند قبول نکنند، در مورد مطالب طب اسلامی تحقیق کنند و این برای آنها خیر و برکت خواهد داشت، و می توانند خودشان دارو عرضه کنند تا این هزینه دارو به جیب صهیونیست و مستکبرین نرود ، و ما بارها اعلام آمادگی کردیم که کلاس برای پزشکان برگزار کنیم، واستثناءا به پزشکان عرض میکنم که اگر شرکت کنند ترکیبات اصلی داروها را فقط به پزشکان خواهم گفت .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط