• 9259
  • 141 مرتبه
  • 02/29/1402

هراس چرا .....

هراس چرا .....

📌 متأسفانه پزشکان و مسئولان از طب اسلامی هراس و حالت تنفر و عدم پذیرش دارند .

〽️ البته همه پزشکان اینطور نیستند و فقط برخی اینطورند، بیشتر آن ها واقعاً به اهل بیت و علوم اهل بیت علیهم السلام اعتقاد دارند .

🔹 مسأله طب اسلامی صرفاً مساله بهداشت و درمان و سلامت مردم نیست، بلکه طب اسلامی ارتباط به ایمان و اعتقاد و آخرت هم دارد .

⭕️ نمی دانیم مانند داروی امام کاظم علیه السلام چه خطری دارد و چرا این قدر از این دارو و امثال این دارو هراس دارند؟!

💎 شما یک دانشی دارید، چه اشکالی دارد که این دانش خودتان را با طب اسلامی و داروهای طب اسلامی تقویت کنید، و در این صورت در معرفی اهل بیت و عظمت ایشان سهیم باشید.

🔺 مخالفت با طب اسلامی حتی می تواند بر اعتقادات انسان منعکس شود و باعث شود که به راحتی با اهل بیت علیهم السلام زاویه پیدا کنید.

🔹 ما فارغ از تمام مسائل روز ولا بشرط، نسبت به همه تحولات و گرایش ها در مورد سلامت بشر و به خصوص مؤمنین قدم برمی داریم .

🔰 بعنوان مثال در طب اسلامی سنگ کلیه به راحتی درمان می شود، بیماری هایی مانند اوتیسم به راحتی درمان می شود، ام اس به راحتی درمان می شود، اغلب سرطان ها درمان می شوند و .....

📍 چرا از این پتانسیل بهره نمی برید!؟ بخصوص که ترکیبات داروها در کتابها نوشته شده و ما دنبال سود یا چیزی دیگر نیستیم .

🖍 شما کار به چند نفوذی و عوامل مافیای جهانی دارو و منفعت طلبان نداشته باشید، زیرا اینها در کل دنیا در حال افول هستند و دلیلش مقاومت مردم جهان در مقابل واکسن ها و پروتکل هاست .

💠 یقیناً در جریان کرونا پزشکی مدرن نصف اعتبارش را در سطح جهان از دست داد، البته کشور ما را شاید بتوان در این مورد استثناء کرد، زیرا مافیای دارو و درمان تسلط عجیبی در کشور دارند!

🌀 کافی است به گرایش مردم جهان و حتی ایران به داروهای گیاهی و زیاد شدن لجام گسیخته عطاری ها نگاهی بیندازید .

⚠️ مسئولین خوب می دانند واکسن ها چه فجایعی می آفرینند و چه نتایجی داشته اند و صرفاً به سانسور و حفظ آبرو اکتفا می کنند .

💢 کمی زمان بگذرد این تنفر از واکسن ها خیلی بیشتر می شود زیرا عوارض بلند مدت واکسن ها به تدریج بروز خواهد کرد، و خیلی زود این تنفر از واکسن به تنفر از داروی شیمیائی بدل می شود .

❗️ چرا پزشکان کشورهای جهان سوم همیشه عقب تر از دنیا هستند و منتظر می مانند تا دستور درمان با گیاه از نهادهای بین المللی (استاد) صادر شود تا باور کنند و تغییر رویه بدهند؟! آیا نمیشود یک روزی تابع و مقلّد غرب نباشند؟!

〽️ این پزشکان دانسته یا ندانسته حافظ منافع غرب و صهیونیست هستید، ولی این سؤال مطرح است که تا چه زمانی؟! آیا نباید روزی به خود آیند؟!

💠 آیا منتظر هستند که غرب داروهای طب اسلامی و سنتی بوعلی سینا را بسازند و به آن ها بفروشند تا قبول کنند؟! علت اینکه آن ها تا اکنون این دستور ها را صادر نکردند این است که هنوز داروها را نساختند، اگر بسازند کار تمام می شود .

📍 چه تضمینی وجود دارد که ما ترکیبات داروها را به اروپا ندهیم تا بسازند و اثرش را اثبات کنند؟!

❌ متأسفانه بعضی نهادها و بعضی از مسئولین جرأت ندارند اسم طب اسلامی را به زبان بیاورند، ترس تا این حد! شاید با این وضعیت روزی بیاید که جرأت به زبان آوردن اسم پیامبر را نداشته باشند!! 

♨️ کمی به خود آیید، یهودیان و صهیونیست ها  طب اسلامی را پذیرفته و کتاب طب اسلامی در مهمترین مؤسساتشان وجود دارد، طب اسلامی مال کسی نیست مال اهل بیت علیهم السلام است .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط