• 9262
  • 153 مرتبه
  • 02/29/1402

خوان گسترده

خوان گسترده

💠 از تمامی افرادی که اندک اطلاعاتی درباره طب اسلامی کسب کردند یا در کلاس های عزیزان اساتید طب اسلامی شرکت نمودند و مطالبی را فرا گرفتند درخواست می شود که حتماً مبلّغ این مسائل باشند هر چند اندک و نیاز نیست طب اسلامی را کامل فرابگیرند .

🔰 برای همین اطلاعات کمی که به دست آوردید در مساجد، حسینیه ها، کانون ها، خانه ها، محافل خصوصی (هر چند برای دو نفر) کلاس برگزار کنید و معلم دیگران باشید .

🔅 طب اسلامی طوری بنا شده که هر نکته یک مطلب مستقل است و کلی آثار مثبت دارد و به تنهایی یک مطلب تام و کامل محسوب می شود .

🌀 به عنوان مثال تبلیغ دو وعده غذا خوردن، زود خوابیدن، کم خوری، غذای سالم، معرفی غذای سالم، خوردن نمک قبل و بعد از غذا، هشدار نسبت به تراریخته ها، روشنگری درباره مضرات روغن های صنعتی و نمک یُد دار و شکر سفید و نان بدون سبوس و .... .

🟢 توصیه مردم به مصرف برگ چغندر، کاسنی، خرفه، آویشن، شنبلیله، جو، نان جو، عسل و سیاه دانه، داروی امام کاظم علیه السلام، شیر گاو، نان خانگی، سویق، روغن شحم، روغن زیتون، و ... .

❇️ این کار مشوّقی برای شما خواهد بود تا بیشتر دانش کسب کنید و از شما یک محقّق می سازد، مانند تحقیق درباره غذاهای سالم و ناسالم، تراریخته ها، آثار بد کود شیمیائی و سموم و علف کش ها، آثار و خواص غذاها و گیاهان و در آخر به یک درمانگر یا یک حکیم یا یک قطب طبی تبدیل خواهید شد.

📶 هر کدام از این توصیه ها به تنهایی کلی حرف و کلی آثار مثبت دارد که می تواند جلوی صدها بیماری را بگیرد و صدها بیماری را درمان کند، بدون نیاز به پزشک و دارو، و حتی می تواند روی اعتقاد، اخلاق و رفتار مردم اثر بگذارد . خصوصا در این دوره که بی دینی و روی گردانی از دین زیاد شده، باعث می شود مردم به دین علاقه مند شوند.

🟡 به عنوان مثال اگر کاسنی مصرف کنند علاوه بر خواص زیاد درمانی، بچه های خوش چهره و بی نهایت زیبا خواهند داشت و اموال و فرزندان آن ها زیاد خواهد شد .

🔶 اگر خرفه تبلیغ شود و در غذای مردم وارد شود تمام عصبانیت ها و افسردگی ها  از بین می رود و فرزندان عاقل و کامل خواهند شد .

♦️ هیچ کدام از آن ها نیاز به تخصص ندارد و نیاز به یادگیری کامل طب اسلامی ندارد، اصلاً همین قدر که مردم بدانند چیزی بنام طب اسلامی، طب محمد علی فاطمه حسن و حسین (علیهم السلام) وجود دارد، مؤثر است و ارزش دارد .

💠 باید بدانید هر توصیه اثر بی پایان دارد زیرا اگر مردم یکی از این توصیه ها را رعایت کنند در نسلهای بعدی خواهد ماند و مدام برای شمای مبلّغ ثواب نوشته می شود، پس از این سفره گسترده الهی غافل نشوید و فرد موًثر در این روزگار باشید، مبادا که فردی بی خاصیت باشید.

💎 طب اسلامی فارغ از هر چیزی دیگر و از هر وابستگی و جریان باید مطرح شود بعنوان یک طب مؤثر و مفید.

🔹 تمام چیزهایی که می بینید و ملاحظه می کنید و این سر و صداها در حقیقت کف آب است و ماندنی نیست، ولی توصیه طبی و بهداشتی ماندگار است و در خاطره مردم می ماند .

📍 برای جاودانگی و کار خیر و اثر گذار قدم بردارید.

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط