• 9270
  • 160 مرتبه
  • 02/29/1402

مردم بدانند

مردم بدانند

❇️ یقیناً انسان ها در هر قشر متفاوتند، مثلاً ایده هایشان متفاوت است و نیت هایشان یکسان نیست و با هم در سلامت و بدی نفس اختلاف دارند، یکی خیر خواه است و دیگری خیر خواه نیست.

〽️ مردم احتمالاً تشخیص می دهند و درک می کنند که خدمتگذاران مردم در لباس طب اسلامی جز خیر خواهی و عشق و محبت چیز دیگری ندارند .

🔸 از روز اول به عشق مردم و با هدف سالم بودن مردم قدم برداشتند و جان فشانی کردند و بدون هیچ طمعی، مردم را رایگان درمان کردند  .

📌 حتماً تفاوتی وجود دارد بین کسی که تمام آرزو و آمالش سلامتی و سعادت مردم است و آزارش به هیچ کس حتی به یک مورچه هم نرسیده و هیچ وقت در ذهنش خطور نکرده و همیشه خیر خواه مردم بوده و هست، با کسی که خیر خواه مردم نیست و باعث رنج و ناراحتی مردم می شود، قطعا این دو گروه یکسان نیستند .

❌ آیا می شود کسی که برای سلامتی شما از جیب خودش می گذارد و وقت خودش را می گذارد، با کسی که طمع در اموال شما دارد، یکسان باشند ؟!

📍 آیا شما خبر دارید که فعالان طب اسلامی برای سلامتی شما چه هزینه های گزافی پرداخت کردند؟ برای سلامتی شما انواع فحش و دشنام و تهمت ها را شنیدند؟!

🟢 بزرگان طب اسلامی برای این کار دادگاه ها رفتند و کلی جریمه شدند و در بدر شدند و تبعید شدند، بعضی هایشان زندان رفتند، خلع لباس شدند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و....

❗️ منصفانه نیست اگر این بزرگان را با دیگران به یک چشم نگاه کنید .

💠 البته این بزرگان چیزی انتظار ندارند بلکه در عین حال مدیون شما مردم هستند و هیچ ادعایی ندارند، فقط این موارد محض اطلاع عرض شد و حتما شما می دانید که همه چیز اعلام شده .

💢 بدانید که طب اسلامی گزاف به دست شما نرسیده و نمی رسد، تنها چیزی که انتظار داریم و از روز اول در آرزویش بودیم این است که مواظب سلامتی خود باشید و ما را در تحقیق این هدف کمک کنید و فریب افراد خوش ظاهر و با لباس سفید را نخورید .

⭕️ طب هاریسونی به اندازه کافی در جریان کرونا و غیر کرونا نسبت به واکسن ها به شما آسیب زده و می زند حتّی ژن های شما را تغییر می دهد . 

⚠️ و حتما روزی به این نتیجه خواهید رسید که طب هاریسونی و کتاب هاریسون برای بیمار کردن و خالی کردن جیب شما طراحی شده .

🌀 اگر می گوئید نه، پس منتظر باشید تا ثابت و محرز شود که چه نقشه ای در کار است و چه توطئه ای در کار است و شما را می خواهند به کجا بکشانند .

◀️ نهایت چیزی که انتظار داریم دعای خیر شماست و اینکه از مظلومیت طب اهل بیت علیهم السلام و فعالان آن سخن بگوئید. اگر بزرگان این طب را کشتند تعجب نکنید !

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}