• 9282
  • 295 مرتبه
  • 02/30/1402

بزرگان طب اسلامی

بزرگان طب اسلامی

❇️ طب اسلامی پتانسیل بی حد و حصری دارد، امروزه نیز تعداد بیماری ها بی حد و حصر بالا رفته و آمار بیماران نیز به طور غیر قابل توصیفی افزایش پیدا کرده و مراجعات مردم نیز روز به روز بیشتر می شود.

🔹 طب عظیم قرآنی و روائی دارد تا حدی که سیصد آیه و بیش از ده هزار روایت و صدها کتاب از بزرگان دین در زمینه طب به دست ما رسیده و این طب باید به صورت جهانی مطرح شود .

🔅 شاید بسیاری از عنوان هایی که امروزه مطرح شده است اندک روایتی داشته باشد، مثلا در باب اجتهاد یک یا روایت ضعیف السند وجود دارد. با این وجود مسأله تقلید کلی جا باز کرده ولی طب اسلامی ممنوع است و حتی اجازه خواندن روایات وجود ندارد.

📍 این مظلومیت به افراد متصدی این کار و این دانش سرایت کرده و قدری آن ها مجهول ماندند و بنا داریم بزرگان و انسان های مخلص را معرفی کنیم.

⭕️ البته این طب مانند یک اَلَک عمل کرده که خیلی از مدعیان و متصدیان ریزش کردند یا بخاطر مادی گرایی و سود یا بخاطر رشوه یا بخاطر اعمال نفوذ و انواع فشارها ریزش کردند .

💠 از جمله افرادی که اخلاص خودشان و علاقمندی به خدمت به مؤمنین و جانفشانی در این راه را به اثبات رساندند برادر عزیز و بزرگوار و بسیار ارجمند و دانشمند جناب مستطاب حجة الإسلام والمسلمین ولیزاده است .

📌 فردی که با بیشترین فشارها و تهدید و وعده و وعید از طرف مافیاهای دارو و بیسوادان عرصه دین و دینداری قرار گرفته است .

〽️ از طرف دیگر دوستان انتظارات زیادی از ایشان دارند که امروز ساماندهی کارها و اداره کردن جامعه طب اسلامی بر عهده ایشان گذاشته شده است .

💢 اگر کسی مانند این بزرگوار در زیر بار فشارها و دشمنی ها سُکّان این نهضت و تأمین سازمان منسجم طب اسلامی را به عهده بگیرد این کار شباهتی به کار بزرگان دین دارد که در زیر بار فشارها توانستند دین خدا را تبلیغ و اداره کنند.

⭕️ شاید امروز عظمت این بزرگان معلوم نشود، ولی روزی خواهد آمد که قدر این بزرگان شناخته خواهد شد و مانند آفتاب در آسمان دنیای اسلام خواهند درخشید .

🔰 تاریخ افرادی مانند جناب ولی زاده، جناب کهنسال، آیت الله شاکری، آیت الله باقری، حجة الإسلام محمد علی تبریزیان، آقایان دکتر بیک خراسانی، دکتر آراسته، سپاهی، مشکوری، محجوری، ابراهیمی، موسوی زنجانی، صداقتی، آیت اللهی، محمد نیا، جعفری، علیزاده، رضوی، ناصری و بیشتر افرادی که در لیست نمایندگان قرار دارند و کمتر نامشان مطرح می شود را از یاد نخواهد برد.

⭕️ البته که افراد طمعکار و پول پرست زیاد هستند و خوب است که آن ها را بشناسید.

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 
 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط