• 9538
  • 261 مرتبه
  • 05/03/1402

ارگانیک پیچ تاریخی

ارگانیک پیچ تاریخی

💠 حضرت آیت الله تبریزیان می فرمایند : مردان و زنان هر کدام در حیطه شغل خودشان اقدام به ایجاد مراکز متفاوت کنند که آینده روشنی داشته باشد .

🔰 مسأله به این شکل است که هر کسی در  زمینه کاری خود به سمت مواد ارگانیک و سالم برود و فعالیت هایشان را به این سمت هدایت کنند و پیگیر باشند تا مواد و محصولات سالم عرضه کنند و عشق و علاقه شان همین باشد.

🔸 و این کار در هر زمینه می تواند باشد، اعم از سوپر مارکتی، لبنیاتی، بقالی، میوه فروشی سبزی فروشی، آجیل فروشی، لباس فروشی، مواد شوینده، مواد آرایشی، حبوبات، بذر فروشی، نانوائی، شیرینی فروشی، بستنی فروشی، رستوران ها، ساندویچ فروشی، و و و و ....

🔹 همه آن ها می توانند از مواد طبیعی استفاده کنند و این سنت گذشتگان را مجددا احیا کنند تا هم کسب و کارشان رونق پیدا کند هم این سنت گذشتگان را احیا کنند و در سلامتی مردم و همنوعان خود سهیم باشند.

🔅 امیدواریم به زودی زود شاهد مسابقه چشمگیر به سمت محصولات ارگانیک و سالم و سلامتی باشیم که کاری بس بزرگ و با ارزش است.

🌐 از مردم عزیز خواسته می شود که کاسبان را راهنمائی و تشویق کنند تا به فکر این مساله باشند و در این مسیر حرکت کنند و از مغازه هایی که محصولات کاملا مضر و خطرناک عرضه می کنند، اظهار تنفر کنند و بگویند: در این مغازه شما یک جنس ارگانیک پیدا نمی شود!

🔹 ما وقتی یک سوپر مارکت می بینیم چندش مان می شود و می گوئیم که محصولات این  فروشگاه مضر و غیر ارگانیک است و خود منشا بسیاری از  بیماری هاست.

🔸 شاید اگر کسی بخواهد تمام  اجناس مغازه خود را ارگانیک کند برای او امکان نداشته باشد،  ولی می تواند با یک ماده مثلا نمک دریا، شکر نیشکر، روغن زیتون و ... شروع کند تا آرام آرام به آن سمت هدایت شود.

🌐 این فرهنگ باید نهادینه شود. و در حقیقت یک دستور تاریخی برای حرکت به سمت سلامتی است.

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط