• 9409
  • 143 مرتبه
  • 1402/03/27 09:11:22 ب.ظ

داستان رانیتیدین و بیماران مظلوم

داستان رانیتیدین و بیماران مظلوم

💠 شرکت ها و کارتل های دارویی به نویسندگان کتاب های پزشکی همچون هاریسون و غیره #مبالغ_هنگفتی  پرداخت می کنند تا داروهای تولید شده در کارخانه های خود همچون داروی رانیتیدین را در  آن منابع معرفی و تبلیغ کنند (که نمونه اینگونه موارد قبلا ذکر شده و آدرس مقالاتی که موید این مطلب هستند در آخر این متن خواهد آمد).

🔺هاریسون داروی رانیتیدین را بعنوان درمان بیماری های معده معرفی کرد.

🔻 کتاب هاریسون و دیگر کتاب های پزشکی به پیشنهاد دانشگاه های غرب و سازمان بهداشت جهانی در دانشگاه های پزشکی تدریس شد و می شود، به نظر شما آیا کسی می تواند با این رویه مخالفت کند ؟؟؟

👈 دانشجویان رشته های پزشکی هیچ حق انتخابی ندارند و این کتاب بر آن ها تحمیل شده و می شود .

❌ اغلب پزشکان یاد گرفته اند بصورت چشم بسته برای بیماری معده که اغلب مردم گرفتارند، داروی رانیتیدین را تجویز کنند .

🔴 داروی رانیتیدین در کل دنیا پخش شد و مردم از غرب آمریکا تا شرق فیلیپین داروی رانیتیدین را مصرف کردند زیرا هر چه را که مافیا ارائه دهد تمام مردم دنیا باید مصرف کنند .

🔻 شرکت ها و کارتل های داروئی تریلیون ها دلار پول به جیب زدند و بیشتر این پول ها در جیب کشورهای سلطه طلب همچون آمریکا رفت، تا به ابر قدرت تبدیل شوند.

♦️ مصرف رانیتیدین سرسام آور شد و روز به روز مصرف آن در حال افزایش بود.

🔺 حالا اعلام می کنند که رانیتیدین سرطان زا است و برخی از کسانی که این دارو را مصرف کردند به سرطان مبتلا شدند و درگذشتند .

❗️حال سوال اینجاست:
⁉️ چه کسی مسئولیت این خون ها و جان ها را به عهده می گیرد؟  چه کسی پاسخگوست ؟؟ کارخانه یا مافیا یا سازمان بهداشت یا پزشک یا هیچکدام ...
♦️ شکی نیست همه این ها مقصرند..
‼️ و عجیب این است که این جنایت کارها چطور به راحتی سر روی بالش می گذارند؟ 👈 جالب تر آن است که مردم دنیا هم چیزی نگفتند ومطیع تام این مافیا شده اند ! این عجیب نیست؟!

❓بنظر شما سزاوار نیست در صورتی که مردم عزیز دستمان به کارتل ها و مافیای دارو نمی رسد کتاب هاریسون را چندین بار آتش بزنیم! با این وجود آن هایی که در گذشتند برنمی گردند. عدالت کجا رفته؟! وجدان بشری چرا خفته؟! چرا همه ساکتند؟!

#پایان_دیکتاتوری_طب_شیمیایی_نزدیک_است 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط