• 9010
  • 342 مرتبه
  • 01/08/1402

بالاخره دستاورد طب اسلامی تا به حال چه هست و چه نتیجه ای بدست آمده؟

بالاخره دستاورد طب اسلامی تا به حال چه هست و چه نتیجه ای بدست آمده؟

🔰 نتیجه

◀️ شاید این سؤال مطرح شود که بعد از معرفی طب اسلامی و به میدان آمدن حُکمای اسلامی نتیجه حاصل شده از مطرح کردن طب اسلامی و تحمّل این همه رنج و سختی چه بوده؟

📌 بالاخره دستاورد طب اسلامی تا به حال چه هست و چه نتیجه ای بدست آمده؟

〽️ بنابر گزارش دوستان و متصدّیان و بزرگان این طب مقدّس این نتیجه بدست آمده که علاقمندان به طب اسلامی و کسانی که به این طب اعتقاد دارند و به این طب مراجعه می کنند، حداقل بیماری های این دسته به نصف یا حتی کمتر از نصف تنزّل کرده.

💢 البته با توجه به مشکلاتی که مسئولین برای این طب بوجود آوردند و تعطیلی مراکز عمده این طب (بخاطر دشمنی پنهانی که با طب و علوم اهل بیت و با خود مردم دارند) باز هم نتایج غیر منتظره ای حاصل شده و بیماری های عمده مردم مهار شده است .

💠 و اگر بیماری هایی باقی مانده در حد بیماری های عادی ای است که برای مؤمن لازم است تا بوسیله آن ها گناهانش آمرزیده شود و دل به این دنیا نبندد.

⚠️ آن بحران عظیمی که پزشکی مدرن بوجود آورده و به شکل عمدی و با توطئه و نقشه مردم را گرفتار کرده از حدّت و شدّتش کاسته شده و مؤمنین از خطرهایی که به آن ها احاطه کرده تا حدودی نجات پیدا کردند .

🔱 تقریباً اوضاع مثل سابق برگشته و آن هجوم بیماری ها و وبا و بیماری های خطرناک به شکل ملحوظی کم شده است.

❇️ به عنوان مثال طب اسلامی به خوبی توانست از بحران مصنوعی کرونا به نحو احسن عبور کند و افراد معتقد به این طب هیچوقت به بن بست نرسیدند و طب اسلامی توانست این بیماری قاتل را به یک بیماری ساده بدل کند .

🔅 خدا را شاکریم که مردم با رعایت سبک زندگی سالم و آشنایی با نحوه زندگی درست و دانستن غذاهای مفید و مضر و رعایت اصول زندگی سلام، از خیلی از خطرات عبور کردند.

📍 البته اگر مسئولین همکاری می کردند و اگر وجدان داشتند این نتیجه بصورت عمومی و گسترده حاصل می شد و حداقل این همه انسان با کرونا و واکسن نمی مردند و حد اقل هزینه های درمانی به کمتر از نصف تنزل می کرد .

📌 ولی متاسفانه بیشتر آن ها در درآمدهای کلان پزشکی سهیم و ذی نفع هستند و به هر شکل تسلیم خواسته های مافیای داروی جهان با هر دلیلی می شوند .

💎 امیدواریم اهداف طب اسلامی با وجود فشارها محقق شود و شاهد روزی باشیم که بشر مانند روزگار قدیم کمتر بیمار شود و کمتر به پزشک و دارو نیاز داشته باشد و دست مافیای پزشکی و کارتل های دارویی از مسلمانان کوتاه شود .

🔰 به امید روزی که افراد دیندار و با انصاف در رده ی اول مسئولین بهداشت روی کار بیایند و سلامتی مردم سر لوحه آن ها باشد نه کاسبی و طمع.

〽️ اللهم إنا نرغب إلیک في دولة کریمة تُعزّ بِها الطب الإسلامي وأهله وتُذلّ بها الطب الاستعماري وأهله وتجعلنا فیها من المساهمین في نجات المؤمنین، إنّک سمیعٌ مجیب .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط