• 9284
  • 156 مرتبه
  • 02/30/1402

فایده ندارد

فایده ندارد

🔺 افراد زیادی به طب اسلامی بخاطر عوارض واکسن مراجعه می کنند، اخیراً یک نفر مراجعه کرده که بعد از زدن واکسن از طرفی کلیه هایش از کار افتاده و دیالیز می شود، و از طرف دیگر به آسم مبتلا شده و دستگاه اکسیژن به او وصل کردند و ریه هایش هم آب آورده و ناتوان شده و روی ویلچر می نشیند و ... مشکلات دیگری که برای این شخص پیش آمده. 

⭕️ ایشان می گوید که ما به شکل گروهی واکسن زدیم، یک سوم گروه حال من را پیدا کردند و یک سوم دیگر مردند و یک سوم آسیب چندانی ندیدند .

♨️ واقعاً چقدر خانواده ها داغدار شدند و چه بلاها که سر آن ها نیامد و با این وجود نمی دانند که دردشان را باید به چه کسی بگویند و به همین دلیل به ما مراجعه کرده و با ما درد و دل می کنند .

📌 اتفاقی که تا این حد وحشتناک بوده و در حد یک فاجعه تلقی می شود،  صد درصد سانسور شده و این مقدار مسلم است که واکسن باعث مرگ و میر افراد بسیار زیادی شد که طبق برخی پیش بینی ها دو یا سه برابر تلفات کرونا بوده و هست .

〽️ واقعاً نمی دانیم این رسانه و صدا و سیما در دست کدام گروه و قشر است که تلفات کرونا را بیست و چهار ساعته و با هیاهو و ترس و آب و تاب و جنجال چند برابر عدد واقعی اعلام می کنند، ولی نسبت به عوارض واکسن حتی یک اشاره نمی کنند و حتی در حد یک خبر گذرا اطلاعی نمی دهند، واقعاً چه فرقی می کند؟ تلفات، تلفات است مگر این هایی که با واکسن دچار عارضه شدند و جان خود را از دست دادند آدم نیستند یا اینکه ایرانی نیستند .

💢 شمایی که آمار کوچکترین و دور افتاده ترین کشورهای جهان را ساعت به ساعت مخابره می کردید و اگر کسی در یکی از کشورهای آفریقایی سرفه می کرد مخابره می کردید، چطور شد که اخبار تلفات واکسن کرونا که چند برابر خود بیماری کرونا بود را سانسور می کنید؟! این کار به چه هدفی انجام می شود؟! برای خرید آبروی چه کسی سکوت اختیار کردید؟! چرا وزارت بهداشت آماری از عوارض واکسن نمی دهد؟!

🖍 مافیای بهداشت و دارو این هنر را داشتند که معترضان به واکسن اجباری را شبانه مورد ضرب و شتم قرار دادند

〽️ اکنون دیگر عوارض واکسن ها بر کسی پوشیده نیست، بسیاری بر اثر تزریق واکسن دچار مرگ شدند، بسیاری دچار معلولیت، بسیاری دچار سکته های مغزی و قلبی و.....، جالب این جاست که این افرادی که دچار عارضه شدند نمی توانند به وزارت بهداشت اعتراض کنند و حق دفاع از خود و حق حفظ حیات ندارند .

⚠️ شاید بتوان گفت که این یکی از بدترین جنایت های تاریخ علیه بشریت است، امیدواریم مردم متوجه شده باشند که آتش زدن کتاب هاریسون برای پیشگیری از این مرگ ها و این آسیب ها بوده، و به نوعی زنگ خطر بوده ولی مردم متوجه نشدند یا برخی ها خودشان را به نفهمی زدند و نخواستند بفهمند که این کتاب مبتنی بر جهل و توطئه است و برای خالی کردن جیب مردم جهان است .

❗️چندین ملیارد واکسن فروختند و کلی به مردم جهان آسیب زدند و به ریش مردم دنیا خندیدند و به هیچ کسی اجازه اعتراض ندادند .

🖍 ولی جای خوشحالی است که با وجود شیطنت رسانه ای و حفظ آبرو با سانسور شدید و به روی خود نیاوردن، مردم با خطرات واکسن آشنا شدند و امروزه مردم هیچ استقبالی از واکسن ها نمی کنند، 

🟢 مردم عزیز به خودتان قول دهید که به بچه هایتان واکسن تزریق نکنید و قول دهید که در بازی بعدی فریب نخورید و واکسن نزنید .

📌 جالب است با این همه مشاهدات تجربی و آمار مختلف، هنوز ادعا می کنند که افرادی که واکسن زدند دیگر به کرونا مبتلا نشدند و افتخار میکنند و کار واکسن زدن را یک دستاورد و کار بزرگ حساب می کنند، ولی بر عکس آن هائی که واکسن زدند بیشتر مبتلا شدند و دیدیم کشور چین با اینکه مردم چین واکسن زده بودند کلی تلفات بعد از واکسن دادند .

📍 خواهشمندیم که بعد از این به هشدارهای طب اسلامی توجه کنید، انسان نباید چند بار از یک سوراخ گزیده شود، این بار باید هوشیارتر باشیم و این تجربه تلخ، درس عبرتی برای همه ما باشد.

❌ وقتی مافیای غذا و دارو نسبت به داروی امام کاظم علیه السلام توجه نمی کند و اهمیت نمی دهید و به واکسن کافران بیشتر اهمیت می دهید، حالی بهتر از این نخواهد داشت .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط