• 9273
  • 139 مرتبه
  • 02/30/1402

حال طبیب اسلامی

حال طبیب اسلامی

🔅 با طلوع آفتاب اول روز و آغاز سفر آفتاب و اوج گرفتن در آسمان وسط روز عصر و آخر روز هنگام درخشش خورشید هنگام سفیدی هنگام زرد شدن و سرخ شدن

🔹 هنگام غروب آفتاب و زیر نور مهتاب و زیر ستارگان در هنگام دیدار بعنوان یک بیمار به قلبم نزدیک هستید، به دنبال شفاء زیر نور خورشید، هنگام طلوع و غروب زیر نور ماه، آن چیزی که به دنبال او بودم را می یابم، علت درد و رنجت را پیدا می کنم بعنوان یک گمشده و راه روشن و افق درخشان در قلبم منعکس می شود، یک روزنه، یک امید، یک جاده بسوی خوب شدنت می یابم .

💠 دستانت را می گیرم و می گویم ایمان داشته باش وقتش است که رهائی پیدا کنی، وقتش است تا موج های غم را بشکنی .

❇️ بلکه مانند ابرها پرواز کن، زیرا یقیناً خوب می شوی و سلامتی خود را یقیناً بدست می آوری و شما از درون احساس گرمی می کنی، گرمی روح و قلب و از قلبم به قلب شما گرمی و امید می رسد و خوب می شوی.

🌀 سالم می شوی و درد و رنجت از بین می رود، نمی دانی که من از تو بیشتر خوشحال می شوم، زیرا من آرزویی در زندگی جز سلامتی ات ندارم .

❗️ نمی دانی من از خوشحالی می خواهم تو را در آغوش بگیرم، نمی دانی چقدر برای من عزیز هستی، چقدر لحظه شماری می کنم تا خبر سلامتی ات را بشنوم، چیزی که همیشه و همواره منتظرش بودم و هستم .

📍 این حال و روز طبیب و زبان حال حکیم اسلامی است، زیرا طبیب هدف دیگری مانند سود و پول و ... را اصلا در نظر نمی گیرد، فقط هدیه می گیرد که آن هدیه خبر خوش سلامتی شماست.

🔺 آن هائی که با طب اسلامی مشکل دارند نمی خواهند ما و بیماران خوشحال باشیم و به بیمار روحیه امید بدهیم، چقدر ضایع است که برادرت می خواهد همیشه در درد و رنج باشی.

🔰 ولی ما سلامتی ات را با جان و مال می خریم .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط