• 9436
  • 287 مرتبه
  • 04/02/1402

عدم اعتماد به دانش طب مدرن و سازمان بهداشت جهانی در نگاه آیت الله تبریزیان

عدم اعتماد به دانش طب مدرن و سازمان بهداشت جهانی در نگاه آیت الله تبریزیان

💫 گزیده ای از بیانات آیت الله تبریزیان در مورد لزوم عدم اعتماد به سازمان بهداشت جهانی :

❌ تمام دانش طب مدرن و تمام اطلاعات شامل مقالات، تحقیقات، کتاب ها و مجلات، اخبار و نقل کافران است، و ما می دانیم که کافر قابل اعتماد نیست زیرا خداوند در قرآن می فرمایند: ( إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ) [حجرات، آیه 6]
یعنی اگر فاسقی مانند شراب خوار، زنا کار و یا ظالمی برای شما خبر آورد قبول نکنید و ترتیب اثر ندهید، زیرا پشیمانی دارد.

❌ آمریکایی ها وغربی ها هیچ کاری را انجام نمی دهند مگر اینکه منافعشان در آن کار باشد مطمئن باشید کارتل های دارویی وکارخانه های دارویی که اکثرا در دست یهود است غصه سلامتی من وشما را نخورده اند واز آنجایی که اینها با اسلام ومسلمین دشمنی دارند قطعا درصدد بیمارتر کردن جامعه مسلمانان از هر طریقی می باشند که به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از زمینه های نفوذ بر آنها بسته شد اما مقوله سلامتی همچنان تحت اختیار آنان می باشد.

💰مدارکی موجود است که نویسندگان کتاب هاریسون 🔥مبالغی ده ها میلیون دلاری دریافت کردند ومیکنند تا اسم داروهای شرکت ها را در کتاب ثبت کرده، ذکر و معرفی کنند وصرفا بر اساس منافع ودشمنی مطالب را مینویسند وتبلیغ میکنند وهمدیگر را تایید  میکنند، بنابراین طب شیمیایی اخبار دقیق و معتبر ندارد .
❗️تعجب می کنم از آنهایی که بر طب اسلامی ایراد می گیرند وبر طب مدرن نقدی وارد نمی کنند.

❌اکنون شاهد این هستیم که آمریکا با چین و سازمان بهداشت جهانی درگیر شده است به کدامشان می توانید اعتماد کنید؟ درحالی که مواد اولیه بیشتر داروهای شیمیایی ساخت چین ، آمریکا یا اروپا است.

#چرا_به_سازمان_بهداشت_جهانی_باید_اعتماد_کنیم ؟

#داروهای_بیماری_زا

🔶 #دفتر_آیت_الله_تبریزیان 🔶

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط